Så segt

Hej allihopa! Jag har glömt laddningssladden på landet. En vecka utan nya bilder! Hur segt?! Aja, plus att jag hade beställt en mössa + ett par jeansleggings från Gina och vet ni? Mössan kom i Fredags, men inte leggingsen. Och sen gick en helg, och jag hade inte fått dom idag heller! Man blir bara så förbannad, har inget tålamod nämligen haha! Men ni får ha det så bra, lägger in en ganska gammal bild. Från första dagen med det nya 50 mm's obektivet! Puss Puss Puss.


Haha, vilken blick! ;)

Såhär ser jag tydligen ut i glasögon & tandställning, HAHA!

Kommentarer
Postat av: vikkis

Tandställning?? <3<3

2009-09-22 @ 10:21:56
URL: http://imsotomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0