DUMMA DUMMA LINNEA !

Åh, jag blir bara så sur på mig själv ibland. Förra helgen glömde jag överladdningssladden till kameran, och gissa vad jag gör idag då? JO, exakt samma sak. Jag glömmer sladden igen! F*n alltså (ursäkta språket). Det var ju inte dagens höjdpunkt precis... det betyder ju faktiskt att ni inte får några nya bilder förens på Söndag. Och det är inte imorgon! Men men, nothing to do about it. Jag får skylla mig själv! Hur mår ni gullungar? Jag mår kanon, men mitt hjärta verkligen brister när min hund gnyr just nu. Matte & Husse är på vinprovning såå! ;) Nej, nu ska jag gå och vara sur på mig själv resten av kvällen tror jag, jag som ville visa er mina porträttfoton som jag ska ta imorn, buhu. Men ni får ha det så bra så hörs vi kanske 1 gg till innan jag ska sova! Kyssar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0