bloggtips



Matilda (Myphoto.blogg.se)

Det här är en utav mina absoluta favoritbloggar. Matilda är en fantastisk fotograf som verkar vara mycket väl medveten om hur man ska göra för att få underbara foton! Mina favoriter som hon tagit är hennes barnporträtt, helt klart. Hon använder sig av sin Nikon D200 som förövrigt också verkar vara en riktigt bra kamera. Men inte lika bra som D300 inte, haha. Jag tycker absolut att Matildas blogg är värd minst 1000 besök. Kika in där!

 

Lisa (Lillymaria.blogg.se)

Fantastiska, fantastiska och åter igen fantastiska bröllopsbilder. Jag kommer inte på något mer än: Besök hennes blogg direkt.. bara gör det så vet jag att ni stannar där ett (långt) tag!


Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

TACK! Vad roligt att du skriver detta om mig :D

2010-06-13 @ 23:02:18
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0