kossa

dagens vill ha: svarta Doc's. dom är så fina att.. att jag typ dör (läs: inlägget under om du vill se ett annat par)
klädsel: bikini, linne som får mig att se ut som en grekisk flicka
frisyr: hög och rufsig knopp som jag sov med, har inte tagit ut den ännu
låt: (pride) in the name of love. med U2
planer: inget? tvn, godis, robinson final, sova
måste: robinson såklart! go Jarmo go go!
bästa: studsmattan och solen. måste väl ändå säga att jag älskar solen mest!??
roligaste: jag badade idag. tog ungefär en timme av velande fram och tillbaka men så... årets första dopp avklarat!
dummaste: min choklad smälte i solen, så jag fick slicka upp den.
misslyckande:  har inte tvättat håret ännu.. såklart.
saknad: mina fina fina flickor Clara och Isabelle. ni är bäst ska ni veta, jag älskar er!
drog: kinder maxi är sååå gott.
köp: inget. iförrgår köpte jag däremot en klänning som ni redan vet.
humör: såhääär nära till superüberglad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0