VISSEN BLOMMA. RÖD

Hej! Har vart usel på att skriva här inne men nu när skolan har börjat så känns det inte så kul. Lite skolångest tyvärr. Men nu ska jag köra igång igen!

Nån dag i veckan ska jag ta med kameran ut och fota med fina vännerna. Då blir det minst 3 bildbomber kan jag lova! Juste. Om någon har vart i Paris och vet något riktigt fyndställe kanske ni kan dela med er här på bloggen? Skulle vara kanonsnällt. Mamma sa nått om ett Gallerie Lafayette. En 8 våningar stort varuhus! Låter nice. Men matteläxan väntar, pusspusspuss.



Nu ska ni tycka till. Ska jag behålla den designen jag har nu ett tag eller tycker ni jag ska göra en ny? Förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0