SVAREN DEL 1

Favoritfilm? Ja du. Ganska självklart för mig actually. Twilight.. grr. Artist? Jag gillar allt från Arctic Monkeys till Håkan Hellström.. om du menar musiker alltså. Utseende eller personlighet? Visst tittar man på utsidan först på en kille men personligheten betyder ju mest. Jag vill ha en snäll, omtänksam, rolig och söt kille. Fler krav? NADA. Favorit tidning?CHIC, Dv Mode, Elle och Modette kanske? Tyvärr säljs ju inte Modette längre. Bok? Åh många! Stilikon? Jag inspireras av jättemånga människor hela tiden. Lisa, Klingen och Flora är bara tre inspirationskällor! Sötaste killen? Just nu.. Edward Cullen i Twiligt. Men det förändras! Favorit affär? h&m, american apparel och weekday. För det mesta. Favorit låt? Just  nu? The Killers med When you were young. Så sjukt bra! Vill ha? För mycket! Allt från kläder och Converse till en gul Ipod nano. Favorit blogg? Lisaplace Floras Karnaah Emmylinnea Hannalina Sigrids och fler! Bästa bild du tagit?


Svårt att välja! Men det här är en av mina favoriter på Elsa.


Kommentarer
Postat av: assan

När hade du frågestund?? :O det hade jag missat

2009-03-08 @ 14:33:47
URL: http://aliciawiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh pussa dig själv och elsa från mig...

2009-03-08 @ 16:12:55
Postat av: Linnea

Anonym: Ja det ska ja! Vem ä du? (:

2009-03-08 @ 16:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0