FOTOGRAF

Inlägg taget från Lisa. (lisaplace) Hoppas det var okej!

MODELLER SÖKES

Hörni! Vill du vara modell tillsammans med mig? Jag ger dig chansen att vara modell i ett modereportage som kommer publiceras i tidningen OKEJ i sommar. Fotograferingen äger rum i Malmö tisdagen den 5/5 (räkna med att det tar hela dagen från tidig morgon). Fotograferar gör rockfotografen Emma Svensson (Länk) och stylar gör Karoline Andersson - Fashion Flash (Länk). Vi söker 3 personer som kan vara modeller, gärna en kille och två tjejer. Maila följande till [email protected] om du vill ha chans att vara med.

Namn:
Ålder:
Längd:
Storlek på kläder/skor:
Och skicka med två bilder. En helkroppsbild och en ansiktsbild. Helst osminkade.


Visst lät det farligt kul!? Jag ska prova att skicka in, vad roligt att det finns sånthär! Kanske jag har en chans? Mjao, det skulle vara så roligtHOPPAS VERKLIGEN '' ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0