BABY GOODBYE'

Hej!


Hur ofta vill du blogga man känner att du inte orkar, så känner ialla fall jag? Hej du! Jo ibland kan det väl kännas lite som att man "måste" skriva här på bloggen även fast man inte har tid/ork, men det är ju för det mesta jätteroligt att blogga! Hur ofta shoppar du? Humm...kanske en gång i månaden? Det varierar hela tiden så det är svårt att veta exakt!Bästa minnet? Åhh många! Men alla stunder då tårarna rinner och magen värker av allt skratt och man är så lycklig att man känner att man är den gladaste människan på jorden, ungefär sånna minnen! Och sommaren 08 var ju bra den! Är du lika beroende som mig av Twilight och kollar twilightmovie.blogg.se typ varje sekund? Hahah, näe du. Kanske inte liiika beroende som du pruttunge men nästan typ? Haha. Är dina föräldrar från Sverige? Japp, jag är helsvensk och är stolt för det! Är du glad över att du träffade mig? Ja såklart sötis, och vi kommer ha det bäst tillsammans! Längtar du tills du börjar i GS? Ja, något enormt! Hur bra är min och Pommelinn's blogg på skala 1-10? En klar 10! Vart hittar du dina underbart fina kläder? På HM, Weekday, Lindex, Monki o.s.v. You name it! Hur många besökare har du ungefär om dagen? Oj, kanske runt 50-60 pers? Ska ta reda på det. Är du glad? Ja just nu är jag väldigt glad! Bästa köp? Kanske min skinnjacka, mina Converse och såklart kameran då! Men det är ju familjens! Ett måste till sommaren? Jeansshorts, blommigt, jag vet inte? ALLT! Du är bäst! Nämen tack! Vad söt du är : ) Gillaru min och Challie's blogg? Ja den är bäst! Läser den varje dag, keep going! Kommenterar du ofta? Nja. Vad är det bästa med att blogga? Jag vet inte, att man får bra kritik, att ha underbara läsare (som ni!) och att det är kul kanske? Om ni inte har en blogg, testa vetja! Har du några tips till oss andra bloggare? Gå er egen väg och skriv om det Ni gillar och känner för. Och det viktigaste: ta aldrig åt er av taskiga kommentarer! Hej kan du inte börja lägga upp veckans plagg? Det skulle vara jättekul! Jo, vi testar!  

FICK NI DET SVARET NI SÖKTE?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0