ALL STAR CLASSIC

Hej babycupcake's! Lite segt med uppdatering men jag är väl inne i en period där jag inte har så mycket idéer. Men snart så! Igår kom mammi hem med låga, vita Converse till mig. Gissa om jag längtat! Jag och pappsen kikade på dom i Onsdags och vi lade undan dom. Men det var lite tur att vi inte köpte dom dagen efter, i Torsdags. För igår när mamma köpte dom var det ju Fredagen den 13 så hon fick 13 % rabatt på dom. Coolt tycker jag, mer sånt! Nu har jag ännu ett par favoriter. ÅÅÅ. Om en sisådär en halvtimme kommer F' hit och vi ska hoppa studsmatta hela eftermiddagen. Och om ni undrar senare idag varför jag inte lägger ut några bilder.. jo kameran är i stan! Så no new photos. Men jag hittar på nått kul till er. Och jag såg nu att man kunde maila Emeli på 5 Preview om man var intresserad av en tisha. Snygga som 17! Känner hur det kliar lite i fingrarna. Och skorna jag pratade om.. inte riktigt min stil. När jag såg dom i verkligheten blev det ganska så töntigt att jag ens gillat dom. Lite tant över dom. Men i senaste CHIC står nått i stil med: Ta fram tanten i dig! Så dom kanske är helt rätt? I don't know. Men jag ska inte köpa dom iaf. Nu blev det bara en massa onödigt snack men nu har ni koll på läget ialla fall. Och juste! Ikväll ska vi äta kladdig chokladkaka. Eller om jag ska vara exakt så.. vi ska äta smeten till kakan. WONDERFUL! Men nu ska jag göra mig iordning tills F' kommer. Vi hörs!

P.S. Det kanske händer att jag lägger in bilder från mobilkameran men då får ni stå ut med kass kvalitet. Puss!

En sånhär tisha ska jag kanske klicka hem till mig. Snygg eller snygg?
[mod+cavour.jpg] 


Kommentarer
Postat av: assan

Sådana converse ska jag också köpa :) sååååå snyggt till shorts,randig tröja och bruna ben till sommaren.



ska bara tjata lite på mamma först ;)

2009-03-14 @ 17:58:07
URL: http://aliciawiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

vf är det så seg uppdatering? du har ju läsare som älskar din blogg :)

2009-03-16 @ 17:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0