TRANSPARENT

Idag har varit en riktigt lång dag men med så mycket gotta saker i! Lite Saga, lite Taco Bar, lite shopping och lite mer gott. Och det bästa är att det är lov nu, i otroliga 10 veckor! Oh gud som jag ska njuta av dem här veckorna. Mer om dagen: Jag vaknade. Klädde på mig och käka frukost. Saga kom hem till mig och vi stack iväg. Vi gick och lånade lite böcker och sen åkte vi tunnelbana till Hötorget och gick ner till Kungsgatans egna Taco Bar. Där hade vi det så mysigt så! Vi pratade mycket mycket och utanför småduggade det. Mysmys. Jag tog en Nacho tallrik om någon undrar ha ha! Och vi shoppade lite sen. Också. Jag köpte en transparent lång ärmad tröja från HM, ett fjäderhalsband med lite pärlor också och ett grått mjukishårband! Puss, och bilder kommer! Måste bara hitta sladden först... puh.



Förrförrförra helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0