bilder kommer

Hej! Blir tyvärr ingen bild nu i det här inlägget, och just det beror på att jag inte kan ladda över mina bilder från kameran för att jag inte orkat ladda batteriet. Så den ladda ur när jag hade laddat över nästan alla och då försvann alla bilderna! BAJS. Men aja, men iaf så ska jag INTE byta till Devote, just i år, ha ha! Men jag kanske tröttnar så himla mycket på blogg.se i sommar att jag tar alla arkiv och börjar på devote. Vem vet? Men ni fortsätter väl att läsa ändå? :) Puss

Kommentarer
Postat av: VQ

hon har faktsikt redan växt upp !!! Hon kanske är mer mogen än dig vem du nu e :S

2009-06-05 @ 20:07:13
Postat av: Fanny

hahahhaha, Mmmm... :P

2009-06-06 @ 00:53:09
URL: http://funniiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0