O M G.

Tjaa! Måste bara varna er innan ni läser. VARNING FÖR SUPERLÅNGT INLÄGG. Så... nu kan ni inte skylla på mig att jag inte varnade er, om ni får fyrkantiga ögon och börjar hyperandas av all text! 

Okej nog nu, tänkte i alla fall ge er lite information: På Onsdag åker jag och familjen bil till fjällen (!!!) och kommer tillbaks antingen den 20-21 Juli. Ska bli riktigt mysigt att både åka dit och vara där. För i vår familj blir det alltid väldigt väldigt mysiga bilturer tillsammans. Sjunger, käkar godis, dricker cola, leker flest-bokstäver-vinner (man får välja en bokstav och så letar man på bilar efter sin bokstav och den som kommer först till antalet 20 vinner) *måste   hämta   andan*. Och mycket mer! Jag har garanterat världens härligaste och goaste familj. 

Tillbax till fjällen: det finns b.l.a Nordens största inomhusklättervägg i natursten där också! Gissa om jag ska klättra högst? Jag har ganska höga förväntningar på utsikten också kan jag lova! Jag är säker på att jag inte blir besviken. Tvärtom. Kameran hänkar såklart och var beredda på mycket bilder när jag kommer hem! Sen får vi se vad som händer helt enkelt. Kanske att Charlotte sticker hit, till landet, efter det. Vi får se! Och såklart kommer jag att sakna er. Men ni blir inte av med mig riiiktigt ännu nej! Tre dagar kvar innan dess så det kommer uppdateras mera innan jag sticker till fjälleeeen! Synd bara att man inte kan förprogrammera inlägg på blogg.se, det är en av anledningarna till att jag funderade på att flytta till Devote, så nu vet ni! Medans jag är borta får ni mer än gärna svara på en fråga! Rätta svaret får ni när jag är hemma igen. 

Annan information: Det är sommar! Jag är ledig, jag äter smultron varje dag, solen skiner (okej, förut men den kommer säkert snart igen! Hoppas.) och jag har världens bästa familj, världens bästa vänner och världens bästa tillvaro. Livet leker och jag njuter fullt ut! Puss.

 
Elsa i full fart med leksaken på lite fel ställe. Söt!
Någon random.



Och tillslut... vad tror ni: Kommer jag att våga klättra inomhusväggen?  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt!

2009-07-12 @ 17:03:20
Postat av: Anonym

Hej!

Förlåt att jag stör.

Om bara några dagar får vi hem vår lilla kattunge.

Men vi vet inte vad hon ska heta.

Har du nå bra tips på något gulligt kattnamn? :D

2009-07-12 @ 17:05:10
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: vicky

frågestund i bloggen.

fråga gärna en fråga :)



http://Hejviicky.blogg.se

2009-07-12 @ 17:47:32
URL: http://hejviicky.blogg.se/
Postat av: juulia

Haallååå, kika gärna in i min blogg www.juliiabrandt.blogg.se & kommentera mina bilder .. följ mej gärna i bloglovin, puuussshaaiii!

2009-07-12 @ 18:47:08
URL: http://juliiabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0