SUMMERLOVE.

Hej! Jag älskar att skriva och fixa & trixa med min blogg, men jag vill bara att ni ska ha en sak klar för er så att ni inte blir besviken på innehållet i bloggen ibland: Jag kommer inte uppdatera sådär 6-7 gånger per dag, eftersom att inte inläggen skulle bli fantastiska . Det hade jag gärna kunnat och velat men det krävs lite tanke bakom sådana inlägg. Visst, jag kanske skulle få många mer besökare men tro mig... det är inte värt det. Jag skulle tröttna på att skriva så många intressanta inlägg per dag. Och då blir det sämre uppdatering efter ett tag. Jag lovar er det. Kanske om någon månad när sommaren är slut. Då kanske jag börjar komma igång på riktigt igen. Hoppas att ni förstår det här och inte blir för besvikna nu okej? I love you all.



Maja diggar bloggen (!!!) mycket. Och hon som aldrig vill ställa upp på en enda bild. Liksom vad händer syrran höhö?

Jag - Maja kom , jag vill ta ett foto på dig. Det är så fint ljus just nu.
Maja - Men neje. (nått i den stilen sa hon)
Jag - Snälla!?
Maja - Okej , men bara en! (det var mycket viktigt att jag bara fick ta en enda bild)
Jag - Tack , ställ dig här. (visar var)
Maja - Okej...
Jag tar ett kort och kikar på hur det blev. Tycker det blev liiite för ljust och frågar om jag får ta en till.
Maja - Nej , du fick bara ta ett. (Går iväg till datorn igen typ)
Jag - Generöst!


Kommentarer
Postat av: challie

haha riktigt snällt ;)<3

2009-07-06 @ 21:13:19
URL: http://charlottekristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0