FRUKOST LUNCH MIDDAG.



Idag har det varit en sån här magisk och vacker dag ni vet. Jag har spelat "gris" i trädgården med mamma och min syster och jag förlorade när vi började med att man skulle fånga med en hand. Jag gav upp tillslut haha! Men då satte jag mig på en filt på gräset bredvid dom och läste i boken "Tillsammans". Ni borde verkligen läsa den!Rekommenderas stort av mig, så läs den! Senare ska jag börja på "Tornrummets hemlighet" som jag köpte igår. Mys! Ikväll så blir det bara allmänt mysigt med familjen, funderar på att ta en liten premiärtur med båten faktiskt! Jag älskar att få styra själv och känna vinden strama i ansiktet. Sommarnostalgi! Och Petronella kommer troligen ut i helgen och då ska vi hoppa studsmatta, sola, bada, busa, promenera, äta grillat och godis, dricka coca cola i glasflaska, ha det bäst och sova på studsmattan såklart! (Kan erkänna att det känns lite motigt med tanke på alla myggor och monstren som smyger omkring om nätterna och sover där under haha!) Har hittat en riktigt mysig blogg med riktigt fina bilder för någon vecka sedan: Naannah! Läs den med! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0