AUTO.

Tja. Jag är övertrött, utmattad, slö och har ont i benen men är sjukt glad! En kort sammanfattning: jag har åkt rumprace i snö ett tusen trehundra meter över havet, träffat Leif som är en ren (enligt beskrivning: sällskaplig men associal. Eh?), badat i en tjärn och bara njutit av att vara i fjällen och vandra som har varit en obeskrivbar upplevelse! Gör det, åk hit... vandra på! Och jag har ungefär 777.000 beundrare - bromsar - och det är inte så uppskattat ska ni veta. Men jag kan tydligen göra två saker samtidigt i alla fall, vandra OCH vifta bort bromsar på samma gång. Det ni! Och jag räddade en fluga från ett hemskt öde också! Stackarn var nära på att drunkna men stålkvinnan sträckte ut sitt långa finger och så kröp han upp och liftade till stranden. Åh, vilken insats! Men jag har väl trampat på ett.. äh stort antal fler små stackare tyvärr. Sorry sorry! Nej nu tror jag allt att jag börjar inbilla mig saker, bäst att dra sig mot sängen! PUUSSS BABES. Bilder kommer när jag vaknat om tre veckor. Ha! Skämtare där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0