ute på hal is.

Hej dudes!
Idag har jag varit på promenad med mamma syster och hund. Mysigt värre! Senare kom min knäppa vän Frida och då gled vi runt på den hala isen. Elsa försökte ta min vante och jag ramlade. Ja, det var väl det ända som var lite tråkigt. Resten var jättekul! Mamma märkte att det fanns många istappar som hade frusit på kanten av bryggan. Några kom underifrån och andra kom uppifrån. Skumt det där..men vi ska testa att fota dom imorgon. Jag, Frida och Maja lade oss platt på mage och kikade om vi kunde se nått under isen. Det resulterade i att vi blev väldigt skrajja och gled därifrån. Vi trodde att en stor fisk med feta tänder plötsligt skulle glida fram under isen och flina åt oss. Men det hände ju såklart inte. Tur var väl det. Igår hade vi det väldigt trevligt med chokladkola och lösgodis i massor. Och filmen Be Cool med John Travolta och Uma Thurman var ju helt ok. Mer än okej...John var ju stencool! Men nu ska jag och Frida och Maja gå upp till soffan och köra prupptävling. Lista ut vad det är..det är svårt!  Pusspuss sötungar och ett sent Gott nytt år!  2009 baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0