svaren .

Här kommer svaren dudes!


Min design som den ska vara !  ;p

Vad är det du fastnar för på Lisas (lisaplace) blogg? Ja mycket! Hon skriver mysigt och bilderna är väldigt fina dom med. Ja hon är väl en sån människa man fastnar för helt enkelt! Bästa vän? Viktoria och Olivia är mina bästa vänner men ja har ju väldigt många bra! Favorit tv-kanal? Kanske trean och femman? Jag vet inte...MTV är ju roligt ibland. Haha speciellt det där programmet My super sweet 16 där det är bortskämda ungar som ska har party! Så ego... Glass eller godis? Alltså sorbetglass är fab! Camp rock eller HSM? Hmm..Camp rock är ju mer "reality" jämfört med HSM där dom helt plötsligt börjar sjunga. Jag vet inte men ja tror att jag väljer CR! Favoritfilm? Svår fråga! Många många filmer som är bra. Men många har sagt att Twilight är bästa film dom sett. Men det är typ femtonårsgräns.. Drömmobil? För några månader sedan var det jätteviktigt att få en ny mobil. Men sen tittade jag en dag på min jättelyxiga och rosa mobil och insåg att den var verkligen bra! Satt jag vill inte ha nån ny mobil just nu för min är ju så finfin! Favoritdjur? Hund såklart! ; ) Favoritplagg? Många! Men min tisha som ja fick av mamma när hon kom hem från Gotland är häftig och min "påse" från Monki är cool! Det är svårt! Det värsta du vet? Gaah, små utrymmen, höjder (lite bara!) och annat som ja inte kommer på just nu. Pojkvän? Japp! Om du har det: vad heter han? Vet inte om han vill att ni ska veta det sorry! Djur du är rädd för? Kanske lite scary med ormar och hajar.. och stora håriga spindlar som suger blod ur en! (Skojar bara hehe!)

Det var allt för denna Söndag, ni får nästa chans nästa vecka! Pussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0