+++ some random pics from the last months.


Alicia inne på McDonken. Jag vet faktiskt inte vad hon gör men vi garvade iaf! ;p

Bästa Olivia på festen. Hon håller just på med att köra lite svänga-med-håret-så-att-inte-facet-visas- grejen!

Jag i ett av HM's provrum. Den där koftan vill jag ha! Kändes ungefär som att ta på sig en kofta gjord av lenaste fjädrar. Ungefär.

Provrummet igen. Allvarligt! Ser ni? Seeeeer ni? Skorna!! Som jag har gått och suktat. Och äntligen är dom mina! JAAA!
Men en shoppingtok som jag vill ju inte gå hem med bara en sak så jag kanske ska köpa koftan också. Hm, to be continued.

R e n  l y c k a. Dom stod där på solbrända och fina (höhö, bruna då!) på en hylla. Ensamma. Det var sista paret! It was destiny. I min storlek också. Och sista paret i H E L A affären. Pjuuh att jag lade undan dom annars hade dom vart borta såhääääääääär fort! Men nu står dom snällt och ser vackra ut i min garderob. I  L o v e  T h e m  So  Much...

Linnea.

Kommentarer
Postat av: Karoline

Döösnygga!

2009-01-26 @ 21:05:28
Postat av: Anonym

Var hittade du dom? Slut överallt ju! ;S :D

2009-01-26 @ 21:06:04
Postat av: Vera

Läckra!

2009-01-26 @ 21:06:33
Postat av: Jennifer

Så himla snygga! Jag har inga pengar.. ; (

kram

2009-01-26 @ 21:07:40
Postat av: alicia

Inte ens jag vet vad jag gör :)



Synd att man såg skorna försent, jag är nämligen proffs på att hitta saker som är slut överallt haha.

2009-01-27 @ 17:28:47
URL: http://aliciawiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0