DON'T LET ME GO.

 

David Guetta - Love don't let me go.

Inte min smak av musik men jag bara älskar den! Kan bli lite tjatigt med samma mening om och om igen men inte för mig, nepp! Hur mår ni? Vi har haft en mys och slapp-dag idag så hela kroppen känns himla lelös. Haha men det är såå värt allt bra! Mamma och jag gick ut och fotade i ösregn med ett för litet paraply som enda skydd! Men det blev väääldigt bra resultat. Regndroppar, brasa (OK, den är tagen inomhus då!), mossa och lite slasksnö. Ikväll ska vi titta på Wild Kids och bara myspysa. Hjärn-filmen "Eternal sunshine of the spotless mind" kommer efter. Med Jim Carrey om inte mamma och pappa är helt ute och cyklar, haha! Men nu ska jag fortsätta fixa med bajsbloggen och fortsätta bli allt mer sur och grinig, hehe. Akta er för sur-Linnea.  Puss på er alla cupcakes. 

P.S. Nån som kan hjälpa till med bloggen?

Kommentarer
Postat av: Ida, The One And Only ;)

jag är lessen, jag gör bara designer på beställning o jag får betalt. får jag inte betalt så får mina läsare passa på att tävla om de designer jag lägger ut emellanåt.

2009-01-24 @ 21:14:07
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0