MTWTFSS WEEKDAY.

Hejsan! Idag gick ja på stan med pappa. Monki stod först på listan. Där hittade vi ingenting som var wow! Vi fortsatte till H&M och där blev det inte heller nått. Ja tänkte kika lite på en kjol (HM Divided..med dragkedja på snedden!) men det blev inget där heller. På Dinsko blev jag med skor. Svarta med klack. Ni får se dom imorgon..dom är helt underbara aaah! Vi gick förbi Weekday på vägen till garaget och då måste jag ju bara gå in och kika lite. Men bara titta. Och det vet ni nog att det inte blev så... Kom därifrån med en kjol (dragkedja jaa!) och ett linnea med tryck. Helnöjd! På linnet står det med guldbokstäver MTWTFSS WEEKDAY. Som på rukriken. Ni ska få sen imorgon när ja ska göra en dagens! Men nu ska ja sova. Måste upp tidigt imorgon om jag vill ha det bästa fotoljuset när jag ska fota min outfit! Hejdå sötungar.


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0