LACKAT.


lack mavala

räck ut tungan..

..och igen.

till sist min vackra vän!

Hej guys!
Hur mår ni? Jag mår kanonsuperbra! Har shoppat en riktig "Linnea"-klänning idag på HM. Är väldigt nöjd men pank är ja också. Ska kanske lämna tillbaka den...men ni ska få se den oavsett hur det blir! Den är svart, kort, puffig, ryggurrigning och fin är den! Men jag vill ju ha pengar kvar!! Aja...vad har ni gjort idag? Jag har varit i skolan, varit med två Viktoria, ätit lunch (+ fem knäckebröd med oregano!) och gjort läxa! Imorgon blir det matte första lektionen! Men ja är klar i kapitlet så jag kan bara slappna av haha nä då. Men nu ska ja vara social med Viktoria (sista bilden japp!). Pussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0