Köttbulle.





Nemen tjenixen! Jag har två tråkiga nyheter & en glad. Jag börjar med dom dåliga (men dom är inte svimma av chock-dåliga! Ett: Jag har noll inspiration just nu och massa läxor och så. Har sorgligt nog bestämt mig för en liten (mycket liten!) bloggpaus bara för dom närmsta dagarna. Ganska tråkigt för jag tycker det är superduperdunder-kul att blogga, verkligen! Men jag kommer självklart tillbax! Två: Det går magsjuka i skolan. Smittzoon. Hålla-för-munnen-varenda-gång-man-går-förbi-nollorna- situation typ. Not so funny! Nu till den roliga nyheten! Jag har hittat ett ställe i stan där dom fortfarande säljer en speciell grej (alla som läser Lisas blogg fattar nog va jag snackar om hära!). And I'm not gonna tell you dudes, för de är mina! Moahaha, skaaadeglääädje! Haha, ni kanske märker på mig hur trött jag är? Hmm..not so good. Pussapåer så hörs vi snart igen ♥ (I can't wait!!).  

Kommentarer
Postat av: r y d s :)

kolla in min blogg :)

2009-01-21 @ 22:03:01
URL: http://ryds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0