Grr.

Hej dudes! Nu sitter jag i soffan och slappnar av efter den längsta dagen (känns det som!) ever! Jag är van vid att kunna slappa framför teven och käka godis i mängder varenda eviga dag på lovet. Men nu är det verkligheten som gäller! Nu ska ni få se mina saker ja köpte förra veckan! E n j o y .


Väskan. Ja gillar extra mycket detaljerna med de många dragkjedjorna och nitarna. Den är fin den dära!

Och så tishan då. Med en varg på också. Den är väldigt fin den också. Så fin att man vill krama den!

Ja ni...visst var det fina saker som kom hem till mig? Godnatt pojkar och flickor!

Kommentarer
Postat av: ofelia

Svar: Hej, jo jag känner en Kalina, hurså? :)

2009-01-12 @ 22:04:43
URL: http://ofeliastigert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0