En blommig sak...



Nån som vet var denna underbara sak kan skaffas? Jag blir så irriterad nu i efterhand. När jag var inne på HM's hemsida när dom hade den inne fanns den nämligen i min storlek! Hur dum får man vara som inte slog till direkt, tjoff bara!? Jaja, the past is still rememberd iaf haha! Ser ni Elin och Linns skinnjackor? Den från HM. Den tog ju slut på typ två sekunder. Jag hann ju inte ens blinka innan den var slut. Typ nästan så. Nån som sett den nånstans i storlek 34? Skulle bli så himla dunderglad då! : ) Pussar från eran Linnea.

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag har en i 36 som jag inte använder.. Jag kan sälja den om du vill förstås! :) take care!

2009-01-31 @ 12:10:44
URL: http://hannalina.devote.seha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0