DEN ÄR MIIIIN !!



linnea hjärta skinnjacka.

It is ment to be us. Ni vet att jag snackade om Elin Kling's skinnjacka igår? Jag har en egen nu! Det var meningen att jag och mamma skulle hitta en jeansjacka till mig men icke. Där hängde den. På en tråkig galje. Men shitshitshit vad fin! I am in love. Mamma var väldigtväldigt snäll och betalade den. Nu har jag äntligen värlends snyggaste vårjacka att blända alla med moaha! Blir landet snart, när my parents kommer hem. Och förresten så såg jag nu att den skinnjackan jag har nu inte är helt lik den Lisaplace har. Men min är så mycket finare! Linnea.

P.s. Ett grått, ribbat linne fick följa med hem också. Mamma betalade hehe. Men vad gör man när det är halva reapriset!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0