APA MED KAVAJ.



Monki Girl.

Hej! Dessa två är helt underbara! Kavajen äger jag tyvärr inte men t-shirten ligger fint i min garderob. Dundersnygg är den! Har ni haft det bra idag raringar? Jag har börjat läsa första delen i böckerna baserade på Twilight. Jag är redan beroende! Alltså det är helt sjukt vad en bok kan göra med en! Ni måste läsa den...verkligen mysig! Idag sticker vi ut till landet (älskar att vara där!) och myser och så. Imorgon bär det tyvärr hemåt för mig och halva familjen. Mamma ska stanna där men systern ska sova hos några vänner så det blir bara jag och pappa imorgon kväll! Det ska bli jättedundermysigt! Ha det gött allihopa och så uppdaterar ja snart igen! Pussa på er ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0