Y-Y-YEAH RABATT!


Japp it's true. I förrgår när jag och en vän gick in på HM var det en kille som lade varsin lapp i våra händer där det stod 20% rabatt! Tjoho, så nu har man en vara på "rea"! Vet ni något man skulle kunna slå till på? Jag provade en kanonhatt idag som är svart med ett band runt hela. Lite i rocker-stilen! Men så finns det en fin blus också som är smårandig i rosa med ärmar som går att vika upp och knäppa. Lite sommarstuk på den men ack vad fin! Man kan ju alltid spara den till sommaren, för då blir det sådär extra kul att ta fram den och dra på sig den, mjaomjao! Nu tror jag minsann att det åskar ute eller så är det min knorrmage!? Ojdå, bäst att fixa. Blir nog fullkornsskorpamed ost och nyponsoppa. Tjoh!! 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Linnea är bäst ingen protest,! <3 ; )

2009-02-10 @ 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0