VIDEO,

Nu känner lilla jag för att vara snäll. Inatt ska jag ladda digitalkameran och imorgon tänkte jag filma en liten video som jag sen försöker att lägga ut här. Hmm..vet ni någonstans man kan ladda upp videos på internet? Inte youtube då för det har jag testat men jag är tydligen för ung. Prutt på dom lixom. Men om ni kanske vill ha en liten video på mig på landet så kanske ni kan hjälpa mig ni som kan?  Pusspusspuss. Nu ska jag fortsätta att tråka mig framför datan. Om fem minuter ska jag sätta mig och käka citronsorbet i soffan framför Let's Dance. PUSS.


Kommentarer
Postat av: assan

skriv en annan ålder :) det står att jag är typ 22 på youtube,annars finns ju viddler och dailymotion

2009-02-13 @ 22:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0