UTRUSTNING.

Tjenare loves! Kanonbra dag! Har köpt nytt stativ (skitbra!) och en trådlös extern blixt. Så nu är man uppbunkrad med bra utrustning till kameran! Kanonish! Köpte BenandJerrys, citronsorbet, mandarin och persikoklyftor på burk (underbart gott alltihop!) och snart sticker pappa och handlar godiiiish. Det blir White Chicks ikväll och jag lovar att ni skulle skratta halvt ihjäl er om ni såg den, galen! Men jag ska sätta mig oh läsa veckans bilaga av Fredag som pappa överraskade mig med idag! Plus Klick också! Så jag har mycket att göra gaha! Ni får en bild från veckan istället! Pussa.


Smurf.


Kommentarer
Postat av: nessie

fin bild=)

2009-02-07 @ 19:52:43
URL: http://nessiesplace.blogg.se/
Postat av: p



ursäkta ?

palla att du säger att jag är omogen.

töönt

2009-02-07 @ 20:42:35
Postat av: Astrid

snygg design

2009-02-08 @ 11:07:50
URL: http://snowbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0