UPPRÖRD.

Det här gör mig riktigt upprörd. Jag blev så arg när jag läste det här så jag tyckte att ni skulle få läsa det själva för att se.

En liten pojke i Afghanistan stötte på några farbrödrar. Av männen fick den närmare bestämt 6-åriga pojken en väst.
Pojken blev självklart stolt och glad, och satte på sig den som de bad honom att göra.

De två farbrödrarna sa åt pojken att trycka på en knapp, eftersom de då "skulle komma ut blommor".
Pojken tyckte själv att det var konstigt, och vågade inte chansa, så han gick iväg och frågade en Amerikansk soldat hur kan skulle bära sig åt.
Då visade det sig att det var en bombväst, som skulle utlösa en bomb, om pojken tryckte på knappen. Sammanlagt skulle bomben kunna skada upp till 10 personer.

Vad har hänt med världen? Är det såhär man ska göra verkligen? Nej det är sjutusan i djävulen fel! Jag vet inget om sånna där västar men att den dödar upp till tio personer och den som bär den är helt..helt. Jag är stum, mållös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0