THE ANSWERS.



Sämsta och bästa:

Färg - Bästa + svart vit grå & Sämsta - limegrön typ?
Kändis - Bästa + Cloë Sevigny & Sämsta - Kan inte säga nån så.. vet inte.
Affär - Bästa + HM Weekday Dinsko och Topshop är brabra & Sämsta - ääh kanske Systembolaget hehe?
Skor - Bästa + Mina nya bruna klackar (bilden), mina MC-kängor och mina svarta klackar & Sämsta - ?
Ämne i skolan - Bästa + Jag är ett litet mattebarn & Sämsta - Tycker nog alla är roliga!
Tidning - Bästa + CHIC och SofisMode & Sämsta - finns så många dåliga!
Kille - Fattar inte sämsta (?) men vet bara bästa och det är pappa såklart!
Blogg - Bästa + Lisaplace, Myfashion, Louisestyle, Elsal, Thelifeofmaja, Skrattaar, och Ellinorak!
Program på TV - Bästa + Top model? & Sämsta + Filip och Fredrik tror ja fast dom är underhållande iaf haha ;p
Djur - Bästa +  Hund, katt, dvärghamster m.f & Sämsta + Håriga spindlar kanske, uöhh!
Film - Bästa + Mamma Mia & Sämsta + kommer inte på nån just nu tyvär.

Antingen eller:

Rosa eller blå?
Rosaaaaaa! :D
TV eller Dator? Titta i arkiven i Menyn så ser du vad jag har svarat!
Singstar eller Guitar Hero? Helt klart Guitar Hero, yeeeah! Jag äger på det, jag har faktiskt klarat hela spelet nana!
Julia eller Frida (Tidning)? Julia tror jag! I Frida är det waaay to much snusk i, blää!
Action eller Komedi? Jag älskar komedier när man skrattar så att tårarna kommer så ja!
Hur gör du för att få till så många besökare varje dag? Jag vet inte, ni fastnar väl för det jag skriver om? Ni kan få berätta nån gång så att jag får ställa frågorna, det skulle vara bra att veta så att jag kan ändra på nått dåligt kanske? :)
Favoritdagen? Julafton, födelsedag kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0