SEE YOU ALL LATER, ALLIGATERS.

Hej! Anledningen till denna usla uppdatering är detta faktum: sportlov. Åh det är så jättehärligt att jag bara vill skrika. Detta behövdes verkligen. Nu ska det bara bli sommarlov så blir det perfekt. Ni får en liten sammanfattning:

Men snart blir det andra bullar!
Åker hem (vill inte!) imorgon så ni får troligtvis många inlägg efter Tisdag! Puss.

 

Okej, jag kan inte låta bli att visa er lite godbitar jag mer än gärna vill ha i min ägodel.  Dessa från Topshop är ju såklart slutsålda i ALLA storlekar, men man kan ju alltid drömma sig bort. Den där röda bustiern är fantastisk, makalös, underbar! Den vill jag ha, märks det? Den blå är ju inte heller så dum den heller men jag är svag för rött. Åh åh åh. ÅH.

Stud Frayed Hotpant MID STONE Quantity Out of stock 6 £32.00   £32.00 Remove this item
Stud Frayed Hotpant - MID STONE. Item code 02Z25UMDT.
Berry Garden Print Blouse CREAM Quantity 1 2 3 4 6 £25.00   £25.00 Remove this item
Berry Garden Print Blouse - CREAM. Item code 13J13UCRM.
Love My Bag Shopper PURPLE Quantity 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 000 £3.00   £3.00 Remove this item
Love My Bag Shopper - PURPLE. Item code 24P21TPLE.
Liberty Print Caraline Knicker PINK Quantity 1 2 3 6 £8.00   £8.00 Remove this item

Allt detta vill jag ha på mig i sommar. Varför ska man ha pengar? Kan inte allt vara gratis, ¨åh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0