RED LIPS.

Hej! Nu har jag fått ett förslag på vad jag skulle kunna skriva mera om och det var bland annat smink och mode. Jag trodde det här redan var en modeblogg ,hihi? Men aja, jag älskar mode så det är bara roligt för mig att skriva om det. Jag fick klagomål på hur jag sminkar mig också (jag har bara mascara) så jag tyckte det var lite konstigt. Säkert bara några osäkra personer som vill trycka ner andra! Till fest däremot använder jag ibland dipliner och läppglans men inte alls mycket. Så nu vet ni vad jag använder för nått smink både till vardags och på fest! V-a-r-s-å-g-o-d-a haha. Så nu undrar jag fortfarande om ni vill att jag ska skriva dagligen om mode eller om det jag gör just nu? Tacksam för förslag! Pusspusspuss. Visst var dessa två bilder underbara på Ash? WONDERFUL.
  

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Råkade slinka in här för att titta runt lite efter att jag varit inne på en blogg där du skrivit en kommentar och blev nyfiken på din blogg. Trevlig, fin och bra blogg du har och hoppas du inte har något emot oväntade besökare. Välkommen till min URL. Ha det bra

2009-02-17 @ 23:01:07
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Lisa

åh fin!

2009-02-18 @ 08:41:20
URL: http://llisabs.blogg.se/
Postat av: Ronny

Så glad jag blir. Välkommen tillbaka snart och hoppas du hittar något roligt eller nyttigt och tala gärna om det för mig så kanske jag överraskar dig!

2009-02-18 @ 08:58:35
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0