otacksamma.

Hej! Nu blev jag faktiskt lite nedstämd. När jag går in på bloggen ser jag att det är fyra kommentarer på senaste inlägget och jag tänker: vad roligt med åsikter! , så jag går in och tittar på kommentarerna. Och det jag ser är inte så kul, nej inte alls. På den första står det såhär:

OMG!! KOLLA DINA FÖTTER!!?
EEUUUWWW JÄÄVLA WANNABEE LISAPLACE! FITTAAAA

Och på den andra står det såhär:

fulaste skorna jag någonsin sett,
blääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.. huur kan en nittisexa
springa runt i såna skor du använder med klack, uunge det är ju för äldre... tragiskt är det
enda jag säger

Förstår ni varför jag är lite nedstämd? Oh det värsta är att jag tror jag vet vilka det är som skrivit dom och så skriver dom inte namn! Dom skriver en sån taskig sak och så vågar dom inte stå för det! Hur kul är det? Och det jag vill att ni underbara läsare ska veta är att ni inte alls ska ta åt er av det här. För ni är helt underbara som skriver snälla kommentarer hela tiden och ger mig söta komplimanger. Ni är bäst!!! Och till er som  skrev detta taskiga...sluta kommentera om ni inte är snälla! För jag tar ganka lätt åt mig av sånna kommentarer men självförtroendet sjunker inte. Men en sak ska ni veta, och det är att jag älskar er bra läsare. Ni är som en enda stor klump med Sankt Bernads-hundar som slickar en med mysiga pussar haha. Ni är g-u-l-d-v-ä-r-d-a! Så det jag vill säga med det här är att ni väldigt väldigt gärna får hålla det inne. Och skriv det inte till mig här på bloggen. Jag kan ta kritik men helst inte sånt som FITTA. Så snälla, tänk på vad ni skriver innan ni lägger ut det. Men till er andra.

JAG ÄLSKAR ER! NI ÄR UNDERBARA, OCH DET VILL JAG ATT NI SKA HA PÅ HJÄRTAT OCH TA ÅT ER AV DET. FÖR DET ÄR NI!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SVAR TILL DE FEGA ANONYMA: (det är säkert samma person som skrivit båda...)



Det där var INTE snällt sagt, muckar ni med Linnet så muckar ni med mig haha nä men seriöst ni som bara skriver dumma och onödiga kommentarer och bara vill trycka ner folk, kan ursäkta språket dra åt helvete.Fattar ni inte att hon blir ledsen?!



Tragiskt är det enda jag säger





ps.Skorna var ju jättefina :) <33

2009-02-16 @ 19:51:10
Postat av: assan

Det var jag som skrev förra kommentaren,glömde skriva namn haha

2009-02-16 @ 19:51:50
URL: http://aliciawiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Assan! You are wonderfull.

2009-02-16 @ 21:18:03
Postat av: Olivia

Jag håller med assan skorna är jätte fina ! <3 ; )

2009-02-16 @ 21:44:58
Postat av: nessie

Guuuud va töntigt att kommentera sånt taskigt! Hon får väl ha vilka skor hon vill utan att ha nån som säger att hon e för liten och massa sånt!!

Jag tycker skorna var jätte fina!

2009-02-18 @ 19:29:29
URL: http://nessiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0