MY VERY BEST FRIEND.

Nu ska jag skriva om min bästa vän. Hon kan beskrivas med hur många ord och meningar som helst men jag väljer att berätta det här. Så att alla vet hur värdefull du är för mig. Olivia är en sån där person som bryr sig om alla. Hon tar hand om alla och vill en väl. Och inte är det så dåligt heller att hon är så söt. Ett riktigt litet dockansikte har hon. Akta er killar! Om ni är intresserade av henne måste ni passera mig först! SÅDESÅ. Vi har känt varandra sen fjärde klass. Vi träffades genom en annan kompis faktiskt. Vi kände inte varandra och om jag minns rätt så träffades vi i Skåne. Vi åt glass och badade i poolen nere vid havet. Du och en annan kastade maneter på mig och syster. Vi var hysteriska, vem vill ha en slemmig manet på sig lixom? Nä, ingen. Men ni gjorde det iaf. Och sen började du i våran skola. Och eftersom att vi hade träffats hos samma kompis var vi tillsammans och vi tog hand om dig dom första dagarna. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer än att vi var ganska mycket tillsammans och bråkade. OFTA. Vi gick i samma klätterkurs och då började vi vara tillsammans lite mer. Men fortfarande blev vi irriterade väldigt lätt på varandra. Sen åkte jag till din mormors hus. Vi åkte en station för mycket med bussen så vi fick gå en lång stund. Det jobbigaste var att vi kunde bara gå på motorvägen så vi hade sällskap av bilar och cyklister. Not so funny. Men när vi väl kom fram hade vi så roligt. Vi åkte golfbilen till stranden och solade och badade. Vi fick klappa ett par nyfödda kattungar. Vi spelade golf. Vi hade det riktigt roligt. Du är så snäll mot mig. Ett tag i femman var vi inte tillsammans alls. Vi hade växt ifrån varandra. Men nu är jag så himlans glad att du är min bästa vän igen. Du är miljonvärd, triljonvärd. En underbar tjej för mig. Jag älskar dig bara so you know. Oliv, Livli, Livia. Ja, kärt barn har många namn. . Nu är vi närmare än nånsin och det vill jag alltid vara. Vi har ju en väldigt roligt framtid framför oss. Lixom, rikaste trettonåringarna i Sverige? Det ska bli kul att se. I love you/ din Linnea.



Kommentarer
Postat av: Olivia

Linnea du är underbar,! Du finns alltid där för mig när jag faller hur långt jag en faller så finns du där o fångar mig. Du är bäst ingen protest! Dom bästa minerna jag har dom har jag tillsammans med dig . Även om du inte vill så är våra öden att var bästa vänner livet ut hand i hand . I graven kommer vi ligga hand i hand tillsammans. jag vet det för du är min solstråle, min soulmate, min brunette o min allra bästa finaste vän! Jag lovar att alltid finnas där för dig o fånga dig när du faller! (Men det tror jag inte att du gör för du är den starkaste personen jag känner) . det jag ville säga var att jag älskar dig mestmestmest! Linnea HJÄRTA Olivia. . Älskar dig. ; ) <3

2009-02-12 @ 17:50:48
Postat av: Olivia

Det var när det var vi.

2009-04-12 @ 20:41:17
URL: http://skrattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0