Munkens bivax och mascara Colossal





Jag tänkte bara tipsa om denna produkt igen.. Måste bara det :P
Har du problem med torra eller "svidande" läppar? Då är detta verkligen
något för dig. Det finns inget bättre, jag lovar!

Lypsyl, dove lip care och sånna kan förfasen ta sig.. De funkar knappt inte.
De är så.. "plastiga" gämfört mot detta bivax. Ni anar inte hur bra det är.
Jag rekomenderar VERKLIGEN detta. Det kommer från hjärtat, seriöst :P
Det är jättebra och funkar inte bara till läpparna utan även till små sår..

Sätter du på lite på läpparna innan du går och lägger dig så kommer du
ha jätte mjuka, hela och osvidande läppar dagen efter när du vaknar.
Och om du tar lite på ett litet sår så växer iaf såren igen på mig under natten.
Visst, det försvinner ju inte helt, men de är ihopväxt och så :P

TESTA detta.. gör det!
Det finns att köpa på olika hälsokostaffärer som bla Life och kostar ca 30 kr :P



Så tyckte Ellinor (ellinorak) om Munkens ;p Låter väl skitbra? Ska lätt köpa den när jag har tid. Inklusive mascaran. Om den är så bra som den verkar så ska jag köpa den. Ska önska mig den i birthdaypresent! ;) Puss.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag har mascaran <3 ! puss

2009-02-06 @ 18:32:11
URL: http://olivensplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0