LOW.

I sommar ska jag ha på mig dessa på fossingarna. Om jag ska vara helt ärlig vill jag hellre ha ett par låga, vita converse än ett par höga. Jag tycker de är vrålcoola! Tänk er till bruna ben, slitna jeansshorts (helst Levis, åh!) och en blommig bikini under ett färgglatt, tunt linne! Visst låter det snyggt? Men just nu får jag fortsätta drömma eftersom att jag är pank men jag ska ta ett snack med mamma och pappa i veckan tror ja, hihi. Ni får några bilder som visar hur jag vill klä mig i sommar. Njut av bilderna, för om mindre än 4 månader är det sommarlooooooov!!! Pusspusspusspuss.   
Vita Converse, 600 enkronor - La redoute

Bikiniöverdel, 129 enkronor - HM


Wayfarers, 60 enkronor - finns på bl.a Glitter


Perfekta shorts hittade på google - Urban Outfitters


Skinnjacka, 498 enkronor (inte säker!) - HM


Kommentarer
Postat av: Ria

Snygg jacka!!! <3

2009-02-16 @ 18:46:30
URL: http://sweetria.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ser jätte snygg ut i den västen

2009-02-18 @ 20:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0