HEY, LET'S KICK SOME ASS!


Ser ni vad det står på min hand? SUR står det, med stooora bokstäver också. Fast inte direkt sur. Mer i chocktillstånd, typ. Varför? Jo det ska jag berätta.



Den här toppen/miniklänningen FANNS att köpa på h&m. Den har varit mycket ombloggad i sommar och det var väldigt många som var förtjust i den. Också jag då. Som var dum att inte köpa den. Hey, varför lixom? Den fanns mitt framför ögonen på mig. Men aja det är inte det jag är chockad för. Jopp såhär: Min kompis Olivia (Läs: hon bloggar inte, men har gjort det fram tills denna veckan då hon tog bort den!) gick till en h&m butik i stockholm i sommar. Hon såg att den här toppen fanns i hennes storlek och hon tyckte att den såg fin ut så hon KÖPTE DEN. Hon gick hem, antagligen glad för köpet, och provade den. Men hon gillade den inte lika mycket på som hon gjorde när hon såg den på galgen. Så hon LÄMNADE TILLBAX DEN. Grrr.. Oliv du ska få för det där! Näj då. Du ska inte vara rädd, men det är min drömklänning? Nån som vet om den säljs någonstans för ett rimligt pris? Puss. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOCKET! där finns allt haha <3

2009-02-12 @ 18:44:44
URL: http://aliciawiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0