F TO FREDAG'


Mischa Barton på Front row. Snedluggen är het igen förresten! Remember that.

 Förlåt för usel uppdatering på två dagar! Har varken haft orken eller tid precis. Träffat några vänner och tittat på bio, Twiligt. Och den var underbar! Titta bara på huvudpersonen, Edward, eller Robert Pattison som han heter. Åh. En av dom snyggaste filmmännen jag vet iaf..men nu ska jag inte sitta här och dregla och slösa saliv haha. Jag ska äta godis, semla (lite sent, i know) och läsa världens bästa tidning CHIC! Ha det världsbäst gullöngar, så hörs vi här snart igen! Är sjuk också så har inte hunnit fota nått. Men i helgen blir det mycket fotande, det lovar jag er nästan! Puss pusspuss. 


Kommentarer
Postat av: Olivia

Smart av mig att klippa lugg .. haha. Saknar dig ! Puss <3







2009-02-27 @ 19:26:17
Postat av: kaji

Naj, e du sjuk? :(

2009-02-27 @ 20:07:21
URL: http://kajis.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh han är så snygg :*

2009-02-27 @ 20:36:33
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0