EN DAG PÅ FJÄRILSHUSET





Ett litet smakprov från fotostunden på Fjärilshuset med mammi idag. Väldigt mysigt! Riktigt fuktigt och varmt var det där inne tyvärr, pjuh! Såg också många roliga saker som kokonger, knorriga växter, gubbiga fiskar och vita runda fåglar! Intressant det där. Ni ska få alla bilder senare..då kommer ni även få se annat som fiskar, ödlor och papegojor. Apropå papegojor! När vi stod och fotade hörde vi det här:

Papegoja 1: Mjau 
Papegoja 2: Kluck kluck kluck
Papegoja 1: Mjau mjau

Där fick jag mig ett gott skratt. Häftiga djur dom där! Nästan lite människa över dom ju! Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: assan

Haha,när jag var på fjärlishuset kom det typ en ENORM fjäril och satte sig på min hand haha,det var skitläskigtxD

2009-03-01 @ 10:23:05
URL: http://aliciawiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0