LJUSBLÅA DAGAR, SOMMAR OCH SOL!

Hej på er! Idag har varit en väldigt skön och avslappnande dag, sov ju i ett stall inatt så fick ungefär 6 tim sömn. Men det var det såå värt kan jag lova! Jag har tyvärr inga bilder, tyckte inte precis att det passade att ta med sig en systemkamera till ett smutsigt stall med 400 flugor, så no pictures! Jag tänkte att jag istället kunde skriva en liten sammanfattning av hela kvällen/natten igår för att gottgöra er: 

Ganska sent igårkväll började vi cykla till stallet, hela familjen, och när vi kom dit blev vi "skrämda" av Matilda och Daniella, haha! Jag kan ju erkänna att jag blev riktigt skrämd medans Maja bara gapflabbade. Typiskt mig! Men iaf så sa vi godnatt till mamma, pappa och Elsa och när dom gått gick vi direkt upp på höloftet och busade. Dock så var det riktigt mörkt där uppe, ganska läskigt faktiskt! Där var vi lite, låg på stora höbalar och ja, en massa annat också såklart! ;) Vi gick ner sen också och då började det snackas spökisar i boxen där vi skulle sova. Creepy! Sen fick Matilda ett utfall och började med att låsa in mig, Daniella och Maja i boxen med en massa grimmor (För er hästokunniga: grimmor är rep man leder in hästar med, typ haha! Men jag är inte bombsäker). Det hela slutade med att Matilda började smågrina för att hon blivit så rädd när Daniella jagade henne utomhus kl. 2 på natten! Synden straffar sig själv brukar man ju säga haha! Matilda hade nämligen spottat Daniella i håret förut och Daniella ville hämnas och sprang då efter Matilda utanför stallet bland alla varulvar och mördare! :) Kvällen var iaf väldigt mysig med en massa pladder och skratt, vi somnade gott alla fyra vid 4-tiden på morgonen! Ett riktigt sommarminne...! 

Så! Som sagt, inga bilder från stallet... men ni får några bilder från idag istället! 


Mitt absoluta favoritställe på landet på sommarn! 

Motljusbilder är fint tycker jag! Älskar bokeh bakom.

Sommar!




Kommentarer
Postat av: sara

*SV:* sorry, har mkt o göra

ska försöka hinna ikväll..

2009-08-07 @ 19:43:20
URL: http://saars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0