Nikon NIKKOR AF 50mm / 1.8 g

ÅÅÅÅÅÅÅÅH, JAG ÄR SÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAAAAAAAAAAAAAD!!!!!!!!!!!!! JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPIEEEEEEEEEEEEEE!!!! Jag ska KANSKE få mitt drömobjektiv den här veckan! Gratis eftersom att mamma och pappa betalar! OM jag säger vad som är bättre med den än med dom objektiv vi redan har, hehe. Men allt är ju bra med den, inga minus no bad things. Jag är så glad, håll tummen för att jag får det! 
 
Men bara för säkerhets skull kan ni som har det objektivet skriva minst en sak som är kanon med det ;) Så kan jag visa mamma och pappa sen... aja ska sticka nu! Hörs ikväll med en bildbomb. ♥



Mitt drömobjektiv (Nikons fasta 50mm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0