Movie time!

Hej! Eftersom att batteriet till kameran nu har bokstavligen dött blir det inga nya bilder förrens i kväll. Men ni står nog ut, för det är allt många bilder som kommer upp! Lite blad, porträtt, motljus, hundbilder och sånt blir det då. Jag älskar verkligen nya objektivet!! Ljuset tas upp otroligt bra och en massa fint bokeh i bakgrunden blire också. :) Just nu tittar jag på Scary Movie 2 som är nått inspelat skit, haha. Men allvarligt, såg ni den helt fantastiska filmen som gick på 5:an igår? Den hette Date Movie tror jag, det var rent utsagt en skitfilm. Såå synd om er som inte såg den och tittade på någon högkvalitativ film istället! Haha. Nej, nu ska jag äta grillat - till lunch! Lyx. Puss / Linnea

Kommentarer
Postat av: vikkis

Var det objektivet du önskade dig?? Nyblogg

2009-09-02 @ 21:26:04
URL: http://imsotomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0