→ I AM HAPPY ;D

Hej sötisar. Nu är bloggpausen slut och jag är igång igen ! Vet ni en sak ? Jag fick mitt drömobjektiv igår :D Jag blev såhääär glad när jag öppnade den liiiiilla boxen med det liiiiilla objektivet i, snacka om att jag log hela kvällen av glädje ! Men dumbo som jag är glömde jag att lägga ner batteriet och laddaren till batteriet, ååh. Så nu kan jag inte fota alls mycket på hela helgen.. just nu är det bara 2 ynka streck kvar av batteriet. Irriterande ! Och i veckan kommer det bli någon sorts röstning här på bloggen, eftersom att vi har haft en fototävling i familjen hela sommarn fram tills sista Augusti. Så ni ska få avgöra vem som vinner i varje Kategori ! Det är: Fåglar, Landskap, Porträtt, Insekt och Blomma. Kul kul ! Nu ska jag gå ut och fota porträttbilder på min snygga syster, mamma, pappa och hund. Men ni får ha det så bra så hörs vi säkert ikväll ! 


Jättefin bild när man tittar på den i kameran, men gud vad blogg.se förstör kvaliten och färgerna i bilderna när man laddar upp dom här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0