Gratis fotobok från FujiFilm - intresserad?



FujiFilm har ett erbjudande just nu som går ut på att man som bloggare kan skriva minst 100 ord om deras erbjudande i sin blogg och då få en gratis fotobok! Och hur bra är inte det? Jag ska i alla fall testa ifall det fungerar. Om det gör det så tänkte jag faktiskt vara lite ego, för en gångs skull , och bara ha bilder som jag tagit! För det är ju faktiskt ändå min fotobok då haha? Jag har faktiskt aldrig riktigt tänkt på det, men det är ju riktigt roligt att kunna plocka fram sin fotobok och titta på alla fina bilder! Jag tycker det låter alldeles super myspysigt. Därför borde vi alla bloggare göra detta erbjudandet och därav få en egen underbar fotobok! Jag tycker det låter som en fantastisk idé av FujiFilm. En helt egen gratis fotobok (värd 344 :- !) är ju fantastiskt. Gå in här om du vill få en alldeles egen du med!

Så, det var några ord om erbjudandet. Jag kan inte bärga mig tills fotoboken dimper ner i brevlådan! Hoppas det funkar nu då. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0