DAGENS OUTFIT


(Ahaha, skitful min där men jaja. Titta på kläderna iställe! ;)) Nikon D300, Macro objektivet, fotograf är syrran.

Here we go ! Kläderna kommer från H&M, Peak performance och Stadium tror jag, och kameraväskan från Kameradoktorn såklart ! Haha. Imorgon är det The Voice konsert i Kungsan, jag vill såå gärna gå men jag ska ta hand om min hund då. Lite synd, eftersom att det är ett år tills nästa The Voice konsert är ! Buhu. Inte mycket att göra ! Ska strax sova, men ska först klä av mig mina stela kläder och sätta på mig min mjuka pyjamas :) Och fixa ett stooort glas med iskallt vatten och is. Och kanske någon bok & sen sätta mig ute på trappan och lyssna på alla ljud utomhus. Alla sommarljud. Åh, sommaren får inte försvinna ! Det har iaf slutat regna tror jag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0