You build me up.


Hejsan, detta är dagens jag!


I love mum's pictures!


Denna bild är fräään, speciellt VQ's gitarr-pose!!


Systers fina kaktus, stickig men söt!


Jag är väldigt glad och inte sur som jag ser ut att va!


Banan& en nektarin.  mumma!!


Lilla bebisen var trött efter en hel dag på dagis.


Ben och fötter överallt!


Utsikten från fönstret jag satt i, mysigt..


Lilla plutten när hon var sisådär tio veckor.. ååh!! : )


Här är lilla buppan igen, söööt!
På sista bilden ser hon ut att tänka ngt i stilen: Jag är cool, och jag vill ha privacy! :P


Vinter, jag och syster, kompisar sen dagis och till slut jag!


Jag vill ha riktig snö det här året, precis som på bilderna!


Shit, ser ni mitt hår? Jag är den som min kompis sitter på. Jag har våfflat hår!


Här är en närbild, gud jag har typ en halvmeter hår! : D


Dagens outfit.
Jeans - Lindex
T-shirt - H&M (mammas)
Glajjor - Wayfarers (glaset utploppat)
Plus svarta skor till, tjo!

Nu ska jag bege mig mot sängen, och imorrn blir det skolan !
Längtar redan, för jag älskar ju skolan!!
Men vi hörs imorgon igen, älskar er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0