Look at that monki.

Hej!
Idag har jag, min syster och pappa varit och shoppat några saker.
Först var vi inne på Monki och där fick jag två t-shirts.
Och min syster fick en kjol och en t-shirt.
Hon är riktigt cool i sin kjol med hög midja!
Den ena ser ni lita av på bilden, den andra får ni se imorgon kanske.
Sen blev det HM och där blev det fyra tröjor var, jippie!!! : )
Dom får ni säkert se när jag visar dagens outfit nån dag..
Nu får ni lite bilder från olika dagar.
Puss!


Jag är glad, det har varit en väldigt trevlig fest med finaste vännerna,
och nu myser man med familjen!


Dagens fest-outfit.
Skor - Nilson
Byxor - Cheap Monday (systers)
T-shirt - Monki (nyköpt idag !)
Väska - Barcelona


Här är hon i sina kjol!
Också den nyköpt från Monki.
Hon är verkligen vacker och bäst , den där fina systern jag har :)


Jag älskar skrattbilder, speciellt när det är fina människor med på bilden!


Hihi, jag är den med vita byxor!!

Nu ska jag mysa med familjen igen, jag har ju gjort en paus för bloggens skull!
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Saga

Monki äger Linnz!

:D

2008-09-28 @ 13:14:15
URL: http://sagawestlund.blogspot.com
Postat av: Maja.W

Glöm inte att det är du som är den underbaraste, vackraste. snyggaste, bästa m.m.syster i universum. du är grymt älskad gumz <3

2008-09-30 @ 12:16:23
Postat av: Vq

har typ inga kläder där ifrån men det är skit snygga kläder där!!

2008-09-30 @ 12:17:45
Postat av: Anonym

Hej coola kläder (du med maja!)

Jag blandar alltid ihop monki och mango(?!) haha

men om jag minns rätt finns det en på souk eller är jag helt borta?

2008-10-01 @ 20:38:40
Postat av: vikky.b

hej kompis hur e det?

svara på min blogg

2008-10-02 @ 12:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0