HEJ.


Bild: Från i somras.
Tjo i galojsen!
Idag har jag vart i skolan och läst tidning och sen kom mina bästisar Amanda och Maria.
Alltså det där med tidningen, jag hade köpt en tidning och sen läste jag den i typ en kvart.
Men det var på rasten, så ni behöver inte oroa er med att jag inte jobbat i skolan.
Haha, jag gillar faktiskt skolan väldigt mkt, så jag jobbar på väldigt bra enligt mig själv! : )
Sen efter skolan gick jag och min syster och hämtade våran fina hund Elsa.
Hon är så söt och busig!!
Just nu sitter jag och tittar på Miss secret agent 2 som vi hade inspelat, den är faktiskt väldigt bra.
Nu ska jag in i duschen , men jag vill inte fast jag måste!
Vi hörs imorrn hörni, förlåt för att min blogg blivit tråkig men kan inte hjälpa det!
Hejdå :(



Kommentarer
Postat av: VQ

din blogg är inte tråkig lägg in lite fler inlägg så blir det den bästa bloggen ever

kramis

(jag trodde att du älskade att duscha)

2008-09-22 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0