Heaven.



Bild: Google ( stranden vid hotellet vi ska bo på i Khao Lak )
Hej alla!

Idag efter skolan har jag varit hemma och läst böcker jag lånade idag, åh vad jag älskar att läsa :)
Innan jag gick och lånade böcker gick jag förbi Monki, och gud vad fina saker dom har fått in!
Faktiskt riktigt bra saker, det trodde jag inte..
Monki har ju varit ganska ombloggat, men iaf!
Just nu sitter jag och chattar med min pojkvän/kompis och jag börjar känna mig lite pömsig.
Ska nog gå och göra mig iordning snart..
Men jag hoppas ni som fortsätter vara uppe får en trevlig kväll!
Och så hörs vi imorrn hörni.
Nej föresten!
Ni ska få dagens outfit nu som jag lovade er för jättelänge sen.
Alltså, bilden är skitdålig för jag hade ingen som kunde fota och kameran sitter i min säng så hm.

Aja, dagens outfit består av:
Linne - H&M
Kjol - JC
Strumpbyxor - Vet ej
Munkjacka - Lindex (?)
Klackskor - Nilson

Här får ni en bild på skorna i lite bättre skärpa!

Jag älskar dom!
Nu när jag ändå är igång med skrivandet så tänkte jag visa er lite bilder.
Här får ni!

Jag på landet, gud vad härligt det är där!

Mamma fick till en ascool bild! Eller hur?
Om ni tittar noga kan ni se att det ser ut som en gubbe som sträcker ut armarna! Haha  :P

Hallå, jag hade inget att göra!
Kan inte hjälpas då att jag ser helt weird ut.. och trött.
Fast det är ju sant hehe.
Nu ska jag verkligen inte fortsätta!
Jag kan skriva jättemycket till, men jag måste sova nu!
Nu säger jag hejdå, HEJDÅ!







Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Linnéa,

Grym blogg du har!! Och vilka fina bilder! Gillade speciellt den med körsbären från landet och såklart dagens outfit!! Bra med inspiration för alla modeflickor.

Ha det bra och blogga på!

Jenny (på pappas jobb)

2008-09-19 @ 16:18:22
Postat av: Linnea

Hej Jenny, tack för kommentarerna :)!

Hihi, kul att du gillar min blogg.

Pappa berättade att ni skulle titta på min blogg idag och att ni gillade mina svarta klackskor, dom finns på Nilsons! :)

Ha det bra, kram

2008-09-19 @ 19:13:51
URL: http://modeflickans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är sött!!!

2008-09-20 @ 15:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0